Service

Nyheder

Historier

reparation af stenslag i forruden

Reparation af stenslag i forruden

Stenslag i forruden kan være irriterende og farligt, da det kan forringe sikkerheden og i værste fald føre til en farlig situation på vejen. Men

Bedemand i Aalborg og Dronninglund

Bedemand i Aalborg og Dronninglund

At miste en elsket er aldrig let. Perioden op til og efter dødsfald er følelsesladet, hvor alt andet virker uoverskueligt, og man tænker kun på

Vælg det rigtige flyttefirma

Vælg det rigtige flyttefirma

Flytning er ofte forbundet med stress og jag, men det behøver ikke at være sådan. Ved at vælge det rigtige flyttefirma kan du undgå en

Jammerbugt Bedemand

Lokal bedemand i Pandrup

Jammerbugt Bedemand er en erfaringsrig og professionel bedemandsforretning, der hjælper pårørende i forbindelse med et dødsfald i Pandrup og resten af Nordjylland. Søger du bedemænd

Mest populær

Mest populære historier

Jeep forhandler Auto-centralen

Jeep-forhandler

Jeep-forhandler: ”Du får svært ved at finde en bil med mere karakter” Hvis du leder efter en rå bil med karakter, så skulle du overveje

gardiner aalborg

Alverdens gardiner

Gardinmontøren Aalborg er en specialiseret gardinbutik, der producerer og installerer skræddersyede gardiner. De er beliggende i Aalborg og tilbyder deres tjenester til kunder i byen

Servicevirksomheder

Service findes i mange afskygninger og hos langt de fleste servicevirksomheder, og god service er en altafgørende, hvis man driver en forretning. Har din kunde haft en dårlig oplevelse med den ydede service fra din virksomhed, er sandsynligheden for, at de vender retur, langt mindre.

God service betyder ikke nødvendigvis, at kunden skal have rabat eller fordele hos din virksomhed, men det er klart, at det hjælper på, om din kunde vælger at vende retur til netop din forretning, hvis de igen skal bruge dine produkter eller din hjælp.

Hvis din virksomhed eksempelvis består af en håndværkervirksomhed, er der mange virksomheder at vælge fra. Derfor er det også vigtigt at skille sig ud, og én af de måder man kan gøre det på, er ved at give en særlig service. 

Det er klart, at man både kan yde service gratis og mod betaling, hvis ens forretning består af at yde en service, såsom taglægger, håndværk eller vvs, men der kan sagtens ligge en sideløbende kundeservice og rette sin opmærksomhed mod kunden.