
Bedemanden hjælper dig midt i sorgen
Når en af dine kære går bort kan den efterfølgende tid være meget svær. Der er mange ting der skal sørges for, og det kræver,
Når en af dine kære går bort kan den efterfølgende tid være meget svær. Der er mange ting der skal sørges for, og det kræver,
En gravsten er et eftermæle og fysisk minde efter en afdød person. Midt i sorgen efter et dødsfald kan man have brug for et fast
Er du blandt en af de husejere, der ikke kan få bugt med de grønne alger som pryder dine overflader ude i haven? Så er
54 procent af danskerne ønsker et testamente men kun 19 procent får det skrevet i tide. Det fastslår landsdækkende analyse fra Analyse Danmark. Men hvorfor
Der er mange ting at tage stilling til, når du skal til at have høreapparat. Hvilken model skal du vælge, og hvordan får du tilskud?
Tømrer i Himmerland: ”Som nybygger er du er herre over eget hus” En tømrer kan bygge de drømme, som du ellers troede kun var forbeholdt
I vintermånederne viser termometeret ofte minusgrader, og det er lig med at skrue højt op for varmen i mange hjem. Men den dejlige varme medfører
En blikkenslagers arbejdsområde er meget alsidigt. Han eller hun kan arbejde både ude og inde og med mange slags metal. Når du har brug for
Du står foran de åbne skabslåger til garderoben, og du er atter frustreret over, at udvalget ikke er bredere bag ved lågerne, og får en
Service findes i mange afskygninger og hos langt de fleste servicevirksomheder, og god service er en altafgørende, hvis man driver en forretning. Har din kunde haft en dårlig oplevelse med den ydede service fra din virksomhed, er sandsynligheden for, at de vender retur, langt mindre.
God service betyder ikke nødvendigvis, at kunden skal have rabat eller fordele hos din virksomhed, men det er klart, at det hjælper på, om din kunde vælger at vende retur til netop din forretning, hvis de igen skal bruge dine produkter eller din hjælp.
Hvis din virksomhed eksempelvis består af en håndværkervirksomhed, er der mange virksomheder at vælge fra. Derfor er det også vigtigt at skille sig ud, og én af de måder man kan gøre det på, er ved at give en særlig service.
Det er klart, at man både kan yde service gratis og mod betaling, hvis ens forretning består af at yde en service, såsom taglægger, håndværk eller vvs, men der kan sagtens ligge en sideløbende kundeservice og rette sin opmærksomhed mod kunden.